Random sztorik és foszlányok


- Nem szeretem a telet.
- De hát te svéd vagy, neked szeretned kellene.
- Attól még, hogy svéd vagyok nem szeretem, csak tudom kezelni...



Ebbe a bejegyzésbe betettem azokat a mini sztorikat, párbeszédeket és gondolatfoszlányokat, amiknek nem tudtam külön-külön bejegyzést szentelni.






Miután a svédek nem jutottak ki a foci világbajnokságra, mindig öröm a Depeche Mode-ról beszélgetni egy részeg svéd bácsival, aki amikor józan olajat fúr Norvégiában.





Beülni a németek közé svéd zászlóval a svéd-német meccsen. Inkább vicces, mint bátor dolog.






Az olasz srácok szerveztek egy kisebb dumálós party-t. Nagyjából 40-50 emberre számítottak, de több, mint 180-an jöttek el. Ez volt az első Crowd party: 50 m2-es konyhában 80 ember. A többi meg ahol elfért. A másodikat egy tornaterembe szervezték, 400-an jöttek el.






Mindig próbáltam Magyarország image-én javítani, egyszer megkértek arra, hogy mutassak valami tipikus magyar zenét, ami vicces. Semmi ötletem nem volt, így megmutattam neki a Dáridóból 2 percet. Lehet rossz ötlet volt.





Valaki mindig mocorgott a felettem lévő lakásban, olyan volt mintha széket tologatnának, vagy asztalt, vagy szekrényt...


Egy lehetséges válasz:







3x beleesni ugyanabba a hibába már kellemetlen.




De azért megesik:

1x felszálltam egy villamosra úgy, hogy nem néztem meg, hogy hol áll meg. Gondoltam, hogy csak megáll annál a térnél, ahova tartottam. NEM! Egy nem várt helyen elkanyarodott és teljesen másfelé ment. 6 percig ment a villamos megállás nélkül, alagúton és felüljárón át, kifelé a városból. Egyszer csak a semmi közepén találtam magam...
Ugyanez megtörtént még egyszer, mert elfelejtettem ennek a villamosnak a számát....
Harmadjára meg jó számú villamosra szálltam fel, csak rossz irányba....hajnali 3-kor, vasárnap. Nem mondom volt egy kis pánik, de túléltem.



Peter, a fodrász

Kibírhatatlanul megnőtt a hajam és úgy döntöttem, hogy elmegyek a fodrászhoz és levágatom. Természetesen a lehető legolcsóbban, sőt még annál is olcsóbban akartam megoldani. Svédországban egy férfi hajvágás kb. 140-200 korona között van, ami 4700-6800 forintnak felel meg. De! A fodrász iskolában már levágják 100 koronáért, ezért oda mentem.




Egy kedves srác - akit Peternek hívtak - vágta le a hajam, a problémák alapvetően abból eredtek, hogy ez egy iskola, szóval ők még csak tanulják a szakmát, tehát:

1. 2 perc vágás után 5 percet vártunk a tanárra, aki megnézte az eddig elért eredményt.

2. Nagyon, nagyon lassan vágták a hajam, de mérnöki pontossággal. Viszont ennek az volt az ára, hogy 2,5 órát ültem ott. Férfi hajvágás! Közben már a vendégek körülöttem 2x kicserélődtek.

1 óra elteltével megkérdezte, hogy sietek-e, mondtam neki, hogy már nem. Tulajdonképpen az egész délutánom borult. 

Peter egy fodrász diktátor volt, hiába kértem legalább 4x, hogy jó rövidre vágja le a hajam, őt ez nem hatotta meg és inkább csak kb. fél centit vágott belőle, ami a hajam akkori hosszának töredéke.



Egy kisebb összejövetel alkalmával egy srác megkérdezte:




"Thomas te megérted a macedónt?" - Na már megint kezdik...