Mit hagyok magamután

Eljött az az idő, amikor ki kell költözni a kecóból.




Mielőtt kiköltöztem, az utolsó estére szerveztem egy kis összejövetelt, hogy jól lelakjuk a lakást. Utoljára!

Ami részben sikerült is, mert valaki kicsit eldeformálta az ágyat.


Annyira durva party volt, hogy egy egész zacskó KitKat-et megettünk és sokáig fent maradtunk!






Így nézett ki a szoba az utolsó napon, mielőtt kilapátoltam a szemetet




Utána meg ragyogott.






Amikor beköltöztem egy csomó értéktelen és értékes (mondjuk ebből nem volt sok) dolgot találtam.



Nah de mit hagyok magam után?



7 db értékes svéd gyufát




Hajlakkot, hogy mindig mesésen ragyogjon a haja





Egy elektromos gyertyát




Az egészség fontos, ezért C vitamint





Térkép, esőkabát


PRÉMIUM Mosószer. Új lakóként nekem ez lenne az első, amit kidobnék.

Ceruza




Csak nem dobtam ki ezt a nyomi cipőt, hátha ő szeretni fogja



A talált 200 gyertyából vagy 100-at elégettem, de még így is van mit meggyújtani.



Majdnem hazahoztam ezt a posztert, de végül kint hagytam



Ja és írtam neki még egy levelet is



Amiben adtam néhány hasznos instrukciót a várossal és Svédországgal kapcsolatban és próbáltam megmagyarázni, hogy a kádat nem én kentem össze.