Bevásárlás

Lényegében minden drágább Svédországban, mint itthon.




Néhány példa:



Liszt 2 kg - otthon: ~220 Ft, itt: ~455 Ft
Zsömle - otthon: ~30 Ft, itt:~122 Ft
Cukor 1kg - otthon:~280 Ft, itt:~315 Ft
Tej 1L 2,8% - otthon:~210 Ft, itt:~400 Ft
Tejföl 325g, 20% - otthon:~200 Ft, itt:~360 Ft
0,5 kg rozskenyér - otthon: ~230, itt: 700 Ft
Banán - otthon:~400 Ft, itt:~525 Ft
Cien tusfürdő 300 ml - otthon: ~300 Ft, itt: ~700 Ft



5 boltot ismertem meg



ICA, Hemköp, Willy:s, Netto, Lidl

A drágasági rangsor pedig kb. ez:








Brutál drágák:





Nagyon szépen néznek ki ezek az üzletek, a termékek szépen vannak tálalva, alapvetően nem koszos és a választék is nagyobb.











Annyira azért nem drága, de néha azért még így is Hűűűűha:

Nem csak az árak, hanem a boltok tisztasága és rendezettsége is csökken. A Willys egyébként árszínvonalban inkább az olcsóbb kategóriához áll közelebb. A választék elfogadható.



Olcsóbb





Nem csak azért jó ez az üzlet, mert a logóján egy kutya van, hanem mert olcsónak számít és a választék is többségben elfogadható. De WC papírból csak egy fajtát árulnak!






Ha jellemezni kellene a Lidlt itt, akkor úgy mondanám, hogy ő az a koszos srác, aki nem mos kezet és alkalomadtán az orrát is piszkálja. 

Általában koszos és sokszor zsúfolt, ahol a 3. kassza csak dísznek van, viszont a péksütemény hibátlan.

A kínálatot tekintve reménytelenül szegény, mindenből egy fajta van.

Ez a bevándorlók boltja.


Na és én hol vásároltam?

Gyümölcsöt és tejet (ha éppen nem kefirt vettem véletlen) a Lidlből szereztem be.

Ha kaját akartam csinálni, akkor Netto vagy Willys.

A legtöbbször a Nettoba és a Willysbe mentem, m
ert a Lidl hiába olcsó, ha nincs ott semmi!!!