Anya! Kimostam!

Nem elég az, hogy sosem mostam még, hanem itt egy teljesen új mosógép foglalási rendszert is megkellet ismernem. Természetesen minden elektronikus, egy kijelző segítségével lehet lefoglalni a mosógépeket. A szépséghiba csak annyi, hogy a rendszer svéd, nincs lehetőség megváltoztatni a nyelvet... mondjuk pakisztánira.

De

Amikor második alkalommal mentem le a mosodába, akkor észrevettem közvetlen a kijelző mellett egy angol nyelvű használati utasítást, így részben megvoltam mentve, de ez sem volt valami bíztató...
Inkább akkor kitalálom...


Végül néhány nappal később eljött a nagy nap, amikor már kénytelen voltam használni a mosógépet. Szereztem erősítést, egy olasz srác próbálta elmagyarázni a foglalás és mosás (nekem) rettentően fura folyamatát. Azonban minden az alapoknál kezdődik...
Ruha szétválogatása: mi számít sötétnek? Mi tekinthető egyértelműen fehérnek? Szürke póló? Félig fehér, félig fekete alsónadrág? Kifordítsam vagy sem?


Ezt használtam, ócó prémium
Ezekbe a droidokba kellett pakolni
Ez is svéd:)

Akár egy vicc is kezdődhetne, úgy, hogy egy magyar meg egy német találkozik a mosodában. Csak ez halálosan komoly volt, mi mindketten, kezdőként a ruháinkért küzdöttünk. 
Végül valahogy kimostunk...
Ez egy szárító gép, csak a ruháim egyik felét mertem belerakni, kitudja mi történik velük!
A másik felét simán kiteregettem a fürdőszobába, kb. 1 hét és meg is száradnak... (a csipeszeket örököltem, a zokni meg nem koszos, csak a fényviszonyok nem voltak kedvezőek)
A maradékot meg szétterítettem a szobában

Összefoglalva: nagy élmény volt, adrenalin, meg minden, ráadásul egy kis segítséggel sikerült is. De, ha lehet azért nem csinálnám rendszeresen.