Mit hagyhat rád az előző lakó? Én ezt örököltem...

Egy olyan koliba beköltözni kifejezetten izgalmas, ahol előtte külön felhívják a figyelmedet, hogy az előző lakó(k) hagyhatnak ott cuccokat, de mindenre nem lehet felkészülni!


Én ezeket örököltem
Egy üres, koszos borospohár

A hozzá járó üres borosüvegek

Egy sál, néhány csipesz és egy átlátszó mappa

Füles

Ehhez még hozzáérni sem mertem, mi ez?

Egy csomó papír

Szerencsére itt hagyott két párnát és egy takarót is

Branding, Brrr...

Egy nagy rácsos láda, benne vegyszerekkel, maradék samponnal, tányérral és pohárral és három guriga ingyen, INGYEN WC papírral. \o/

Ágynemű maradványok, takarók és egy esernyő!

Ezt a ronda és büdös cipőt nem örökítem tovább.

Kb. 200 darab mécses, de miért?

Táska, kosár, meg valami műanyag

És a legjobb!