Előkészületek

Nem is gondoltam volna, hogy maga az előkészület ilyen nehéz lesz. Először is össze kell valahogy kukázni, hogy mik azok a nélkülözhetetlen cuccok, amik a kinti túléléshez elengedhetetlenek és valahogy belefér a bőröndbe. Készítettem is erre egy listát, de volt egy olyan furcsa (de inkább reális) érzésem, hogy egy részét itthon kell hagynom. Amiben biztos voltam, hogy egy kis házi pálinkának akad majd hely, de ha mégse, akkor max. nem viszek annyi ruhát! Találtam is egy klassz videót, amely segítségével a lehető leghatékonyabban tudtam telepakolni a bőröndömet. (Vagyis megpróbáltam...)

És az eredmény, lépésekben



Végül letudtuk csukni és a pálinka is befért;)

A bőrönd súlya végül 28 kg lett.


De

Egy dolog az, hogy bepakolsz, gyűjtögeted amit ki kell vinned és írogatod a listádat, ez mind egyáltalán nem tűnik nehéznek, ha eszembe jut az, hogy milyen területen vannak igen felületes ismereteim...

NEM TUDOK:


Főzni és mosni

Ezek jelentik pillanatnyilag a legnagyobb kihívást.