Konyhapraktikák, én így heggesztek

Minden főzés a szendvicskészítéssel kezdődik, legalábbis nálam. De néhány nap után eléggé unalmasnak tűnt ez a kaja. Egyszerűen már nem tudtam hogyan kombináljam az alapanyagokat, hogy mindig izgi legyen. Így a kényszer hatására elkezdtem keresni az új lehetőségeket.



Tekintsük ezt a 0. lépésnek


A komoly dolgok ezután következnek


Kép: http://ih0.redbubble.net


Íme fejlődésem néhány fázisa

Az első lépés az volt, hogy fagyasztott ételeket kerestem a boltokban és ezeket próbálgattam megsütni. Az első ilyen próbálkozásom egy doboz halrudacska volt...
Végül a sütő kezelése sokkal nagyobb problémát okozott, mint a halnak a megsütése, de végül elkészült a remekmű.

Összetevők: Fagyasztott halrúd, majonéz, majdnem száraz zsömle
Ennek a majonéznek olyan alakja van, mint egy megfagyott betakarózott embernek, látjátok?

2. fázis

Az international dinner-re valahogy fel kell készülni, ha részt akarsz venni benne. Én semmiképpen sem akartam kihagyni, de a részvételnek egyetlen feltétele volt: Csinálj egy olyan ételt, ami az országodban jellemző. Bahh, remek: gulyásleves....

Végül úgy döntöttem, hogy a túrós tészta kellőképpen magyaros és egyszerű (vagyis megtudom csinálni) ahhoz, hogy én ezzel nevezzek be. A célom egyelőre az volt, hogy ehető legyen. A finom itt luxus.


 Az eredmény


És a további megható sikertörténetek:












Lényegében ezen a szinten el is akadtam.



Azért túlzás lenne ezt főzésnek nevezni (mert nem is főztem semmit, hanem sütöttem - haha), ez inkább egyfajta... gasztronómiai barkácsolás.


http://img.gawkerassets.com