A közös konyha sötét oldala




*A közös konyha alapvetően jó, ebben a bejegyzésben csak a negatív dolgok kapnak hangsúlyt!*

Nos, nekem óriási elképzeléseim voltak a közös konyhával kapcsolatban. Azt hittem, hogy majd ez lesz egy gigantikus univerzumot megrengető találkozási pont, ahol rengeteget dumálunk, bulizunk, játszunk, bújócskázunk..meg mindeeeeen... Ezért is választottam ezt a szálláslehetőséget, ráadásul az elképzelésemet a korábbi élménybeszámolók is alátámasztották. De csalódnom kellett. Néha összefutok egy-két emberrel, váltunk pár szót, nagyon ritkán együtt eszünk és ennyi. A konyhát négyen használjuk hivatalosan, de ebből az egyik lány szerintem már nem mer bemenni. Valami megijesztette...


Hol van a pezsgő szociális élet? 


Az biztos, hogy nem a konyhákban kell keresni.

Legalábbis nem nálunk. Nem rég derült ki, hogy a másik konyha, ami ebben az épületben van a legfelső emeleten található. Ezt a konyhát 8 ember osztja meg egymással, minden felszerelés duplázva van, még a kosz is. Itt jobban pezseg az élet, mint a mi kis elszeparált szellemkonyhánkban. Majd csinálunk valami konyha Uniót.

Ha már a konyhánkban nincs konkrétan élet, azért még is van itt egy kis hozzáadott érték, ez pedig a kosz és a kupi.

És elhagyott, megunt, sosem szeretett edények gyűjteménye.


A konyharuhákról nem is készítettem képet, pedig kellett volna. Szerintem ezek már azóta itt vannak mosatlanul, amióta megépítették az épületet. Végül a visszafordíthatatlan megsemmisítés helyett kimostam ezeket.



Még Svédországban is koszos lesz a közös konyha és lényegében ugyanazok a problémák kerülnek elő itt is, mint otthon. Ki a rendetlen, aki összemorzsázza, összekeni az asztalt. Ki az aki nem mosogat el, csak néhány nap múlva? Ki az, aki sosem viszi le a szemetet?


Van ám itt még valami, vagyis valaki. 
Ő az alibimosogató. 
Igen létezik!

Jellemzően magányos, jól rejtőzködik. Ártalmatlan, barátságos.

De...

Egyszerűen csak mosogat, mintha tényleg mosogatna, de nem! Megfejthetetlen vizuális trükkel megtéveszt és azt hiszed, hogy elmosogat, de nem!

Ennek az eredménye pedig többek között ez:


Több képet nem is mutatok, mert a nyugalom megzavarására alkalmasak.

Ezért használat előtt mindent el kell mosni, újra...
De akkor mi értelme van alaposan elmosni először, ha utána más használja és nem mossa el rendesen?

Pontosan így születnek az alibimosogatók, ez ennek az életmódnak az alapelve.

Itt jegyezném meg, hogy nem vagyok finnyás, de egyszerűen nem szeretem, amikor egy random néhány napos koszos tányérban egy új civilizáció alapjai kezdenek kifejlődni.


Tudjátok milyen az napsütötte bacon-cafat, amit kint felejtenek a konyhapulton 3-4 napig?

RONDA!





...és azért csak 3-4 napig, mert utána szerintem a bacon maga mászott bele a kukába!